Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Możesz zrezygnować ze zbierania informacji poprzez pliki cookies, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki - niemniej w takim przypadku nie gwarantujemy poprawnego działania serwisu. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.
Reklamacje:
Reklamacja może być złożona w przypadkach takich jak:
- pomyłka w otrzymanym produkcie,
- braku produktu w przesyłce,
- uszkodzenia opakowania produktu,
- wady jakościowej produktu.
W tym celu należy wysłać zgłoszenie reklamacji wraz z dokumentacją zdjęciową na adres: reklamacje@aptekadlarodziny.pl
Formularz reklamacji (pobierz).
Każde zgłoszenie reklamacyjne jest rozpatrywane indywidualnie i zostanie przeprocesowane w ciągu 14 dniu.
Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji znajdują się w Regulaminie Apteki.
Odstąpienie od umowy:
Zwrot zakupionego asortymentu może nastąpić w ciągu 14 dni od momentu odebrania zamówienia.
Zgodnie z art. 68., pkt. 3l Ustawy Prawo Farmaceutyczne produkty lecznicze nie podlegają zwrotom, jedynie w sytuacji w której produkty lecznicze oraz wyroby medycznych mogą być zwracane Aptece wyłącznie z powodu wady jakościowej, niewłaściwego ich wydania lub sfałszowania produktu leczniczego. Taki zwrot następuje na zasadach zgłoszenia reklamacyjnego.
W celu zarejestrowania zgłoszenia zwrotu należy wysłać wypełniony formularz odstąpienia od umowy na adres: reklamacje@aptekadlarodziny.pl
Formularz zwrotu (pobierz).
Każde zgłoszenie jest rozpatrywane indywidualnie i zostanie przeprocesowane w ciągu 14 dni od momentu jego zarejestrowania.
Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie Apteki.